Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach. Za zapisanie się do newslettera otrzymasz 10% zniżki.
Dablo na Allegro
Archiwum
nie pon wto śro czw pią sob
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
Reklamacje i zwroty
  • Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku „O ochronie niektórych praw konsumentów…”, klient ma prawo do zwrotu zakupionego towaru w ciągu 14 dni od daty zakupy bez podania przyczyny.
  • Koszt odesłania zwracanego towaru ponosi klient.
  • Sklep nie przyjmuje paczek za pobraniem, pieniądze za zwrócony towar są przelewane na konto bankowe klienta. Sklep nie zwraca kosztów dostawy zamówionego towaru.
  • Klient ma także prawo do wymiany zakupionego towaru w ciągu 14 dni od daty zakupu. 
  • Przesyłka ze ZWRACANYM towarem  lub WYMIENIANYM  powinna zawierać  paragon fiskalny lub  fakturę, oraz pisemne oświadczenie o rezygnacji z zakupu lub informację na jaki towar ma nastąpić wymiana.
  • Przesyłka ze zwracanym towarem powinna być zatytułowana ZWROT, zaś przesyłka z wymienianym towarem powinna być zatytułowana WYMIANA.
  • Towar zwracany lub wymieniany nie może być uszkodzony ani używany.
  • Koszt odesłania i wysłania wymienianego towaru ponosi klient.
  • Jeżeli stwierdzą Państwo wadę ukrytą, bądź uszkodzenie towaru, prosimy o niezwłoczny kontakt drogą telefoniczną, bądź drogą elektroniczną poprzez wiadomość e-mail w celu ustalenia dalszego toku postępowania.
  • Koszt odesłania (list polecony ekonomiczny) i wysłania towaru uszkodzonego ponosi Sklep.
  • Podstawę do wszelkich reklamacji, zwrotów i wymian stanowi dowód zakupu produktów – paragon fiskalny luba faktura VAT. Produkty te prosimy przesyłać na adres : 

DABLO Aneta Majka-Figiel
ul. Sławin 39/2
20-828 Lublin,  

Szczegółowe warunki reklamacji i zwrotów są dostępne w regulaminie sklepu

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl